A fesztiválozók leginkább üzenetküldő alkalmazáson keresztül és vizuális tartalmakkal kommunikálnak egymással – legyen szó a baráti kapcsolattartásról vagy a randiszervezésről. A bulizók élményeiket leginkább fénykép formájában osztják meg a közösségi csatornákon. Üzenetküldő alkalmazások, telefonhívás és sms – sorrendben ezek bizonyultak a legnépszerűbb kapcsolattartási módnak a Szigeten. Egy friss, közel négyszáz, több mint negyven országból érkezett fesztiválozó megkérdezésén alapuló felmérése szerint a bulizók közel hatvan százaléka üzenetküldő alkalmazáson keresztül kommunikált barátaival az eseményen, míg az sms csupán ötven százalékánál merül fel ilyen célból. A fesztiválozók kilenctizede küldött fényképet ismerőseinek koncertélményeiről, de több mint ötven százalék videóval is tudósított az eseményről. Fényképek milliói készülhetett a fesztivál idején: a válaszadók fele több mint ötven, míg a fesztiválozók negyede száznál is több fényképet készített a hét során.
És még ez is...
-
2012. július 25.
Az egész országban elérhető az Interaktív TV
-
2012. május 21.
Magyar Telekom: 34 milliárd az idei többletteher
-
2019. május 30.
Túlköltekezett tavaly az NMHH
-
2014. november 25.
Nyakunkon az 5G