A Cisco friss, ropogós tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) húsz százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása. A jelentésből az derül ki, hogy az elkövetkezendő évtizedben a 16 ágazat közül hat – gyártás, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelem, távközlés, egészségügy, és olaj- és gázkitermelés – adja majd a teljes potenciális digitális érték háromnegyedét. Az olyan vezető digitális vállalatok, mint az Apple, az Uber, vagy a Tesla, sokkal hatékonyabban képesek a vásárlók számára értéket nyújtani, mert nyitottak az új üzleti modellek kialakítására.
És még ez is...
-
2014. május 15.
KSH: tíz hónap óta először növekedett az it-ipar
-
2014. december 2.
Mesterséges intelligenciát kutató cégbe fektet az ABB
-
2014. február 13.
A Huawei innovációs központ Magyarországon
-
2016. október 15.
Szolgáltató központot nyit Budapesten a Ubiquity
-
2018. március 13.
A webáruházak az online marketingben hisznek
-
2019. október 25.
Magyarországon több mint 4500 vállalkozás értékesít online piactéren