Magyarországon több mint 4500 vállalkozás értékesít online piactéren

Magyarországon több mint 4500, jellemzően kis- és közepes vállalkozás (kkv) vesz részt az internetes kereskedelemben online piactereken keresztül, és 2018-ban már közel 12 milliárd forintos nettó forgalmat realizáltak ezeken a felületeken, ami a teljes belföldi online kiskereskedelmi forgalom két-három százaléka – közölte a GKI Digital. Az elemzőcég szerint az online kiskereskedelem tavaly nettó 425 milliárd forintos forgalmat generált Magyarországon, az idén az első fél évben pedig ez a szám meghaladta a 207 milliárd forintot, ami 16 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A belföldi vásárlói bázis egyelőre nem tud a piaccal együtt nőni, ezért az internetes kereskedőknek az aktív online vásárlókat kell a lehető legjobban elérni és folyamatosan vásárlásra ösztönözni, a GKI Digital szerint erre a helyzetre nyújtanak egyszerű és hatékony megoldást az online piacterek. Az online piacterek működésükben hasonlítanak a bevásárlóközpontokhoz, így a vásárlók egy felületen szerezhetnek be szinte mindent, a háztartási és fogyasztási cikkektől kezdve a játékokon, műszaki termékeken át egészen a divatcikkekig. A GKI Digital szerint a barkács termékek, a háztartási gépek és különféle játékok a legkeresettebbek ezeken a felületeken.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Apa és fia: illegális szoftverekkel dolgozott az autószerelő

pén okt 25 , 2019
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Győr-Moson-Sopron megyei munkatársai illegális szoftvereket tartalmazó számítógépeket és hamis diagnosztikai eszközöket foglaltak le egy autószervizben. Az autószerelő műhely vizsgálata próbavásárlással indult. Az adóellenőrök szabályos nyugtát kaptak, csak kisebb hiányosságot találtak. Ezután érkeztek meg a pénzügyőrök, akik a számítógépek tartalmát is megvizsgálták. Az ellenőrzést a […]

És még ez is...