Magyarországon több mint 4500, jellemzően kis- és közepes vállalkozás (kkv) vesz részt az internetes kereskedelemben online piactereken keresztül, és 2018-ban már közel 12 milliárd forintos nettó forgalmat realizáltak ezeken a felületeken, ami a teljes belföldi online kiskereskedelmi forgalom két-három százaléka – közölte a GKI Digital. Az elemzőcég szerint az online kiskereskedelem tavaly nettó 425 milliárd forintos forgalmat generált Magyarországon, az idén az első fél évben pedig ez a szám meghaladta a 207 milliárd forintot, ami 16 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A belföldi vásárlói bázis egyelőre nem tud a piaccal együtt nőni, ezért az internetes kereskedőknek az aktív online vásárlókat kell a lehető legjobban elérni és folyamatosan vásárlásra ösztönözni, a GKI Digital szerint erre a helyzetre nyújtanak egyszerű és hatékony megoldást az online piacterek. Az online piacterek működésükben hasonlítanak a bevásárlóközpontokhoz, így a vásárlók egy felületen szerezhetnek be szinte mindent, a háztartási és fogyasztási cikkektől kezdve a játékokon, műszaki termékeken át egészen a divatcikkekig. A GKI Digital szerint a barkács termékek, a háztartási gépek és különféle játékok a legkeresettebbek ezeken a felületeken.
És még ez is...
-
2018. március 29.
Az Ubernek annyi Szlovákiában is
-
2015. március 18.
Tavaly 12 százalékkal nőt az internetelőfizetők száma
-
2020. december 16.
Ingyen webshop a borászatoknak
-
2017. március 26.
Gondolnád, hogy közel 182 milliárd forintot költünk internetre
-
2016. április 6.
Több mint 500 határozatot hoztak szerencsejáték-oldalak ellen