A Cisco friss, ropogós tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) húsz százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása. A jelentésből az derül ki, hogy az elkövetkezendő évtizedben a 16 ágazat közül hat – gyártás, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelem, távközlés, egészségügy, és olaj- és gázkitermelés – adja majd a teljes potenciális digitális érték háromnegyedét. Az olyan vezető digitális vállalatok, mint az Apple, az Uber, vagy a Tesla, sokkal hatékonyabban képesek a vásárlók számára értéket nyújtani, mert nyitottak az új üzleti modellek kialakítására.
Next Post
Az evosofttal erősödött az EJMSZ
csü ápr 14 , 2016
Az Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetség (EJMSZ) rendes tagjainak sora a szoftverfejlesztéssel foglalkozó evosoft Hungary Kft.-vel bővült. Különböző célcsoportokat célzó programjaival és lobbitevékenységével, a hazai nagyvállalatokból álló szervezet az oktatási intézmények, a gazdasági szereplők és a mérnökszakma közötti kapcsolatot igyekszik előre mozdítani. Az evosoft az egyik legnagyobb európai mérnöki-technológiai konszern, […]

És még ez is...
-
2016. február 17.
Gyilkos verseny a kínai okostelefon-piacon
-
2017. november 20.
Mall.hu: késhetnek egyes megrendelések
-
2017. április 23.
Extra szolgáltatásokat is nyújt az Invitel
-
2018. január 12.
A Hiventures alap támogatja a Rendi.hu nemzetközi terjeszkedését
-
2013. november 15.
Felkavarna a QlikTech