Cisco: kiaknázatlanok a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek

A Cisco friss, ropogós tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) húsz százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása. A jelentésből az derül ki, hogy az elkövetkezendő évtizedben a 16 ágazat közül hat – gyártás, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelem, távközlés, egészségügy, és olaj- és gázkitermelés – adja majd a teljes potenciális digitális érték háromnegyedét. Az olyan vezető digitális vállalatok, mint az Apple, az Uber, vagy a Tesla, sokkal hatékonyabban képesek a vásárlók számára értéket nyújtani, mert nyitottak az új üzleti modellek kialakítására.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az evosofttal erősödött az EJMSZ

csü ápr 14 , 2016
Az Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetség (EJMSZ) rendes tagjainak sora a szoftverfejlesztéssel foglalkozó evosoft Hungary Kft.-vel bővült. Különböző célcsoportokat célzó programjaival és lobbitevékenységével, a hazai nagyvállalatokból álló szervezet az oktatási intézmények, a gazdasági szereplők és a mérnökszakma közötti kapcsolatot igyekszik előre mozdítani. Az evosoft az egyik legnagyobb európai mérnöki-technológiai konszern, […]
evosoft