A Cisco friss, ropogós tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) húsz százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása. A jelentésből az derül ki, hogy az elkövetkezendő évtizedben a 16 ágazat közül hat – gyártás, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelem, távközlés, egészségügy, és olaj- és gázkitermelés – adja majd a teljes potenciális digitális érték háromnegyedét. Az olyan vezető digitális vállalatok, mint az Apple, az Uber, vagy a Tesla, sokkal hatékonyabban képesek a vásárlók számára értéket nyújtani, mert nyitottak az új üzleti modellek kialakítására.
És még ez is...
-
2015. december 21.
Az adózás már digitális, a papírokat mégis gyűjteni kell
-
2013. szeptember 26.
Expert árudák árasztják el Magyarországot
-
2014. május 8.
GTS: a növekedés bővüléssel jár
-
2013. január 24.
AperSky – ZeroDay együttműködés
-
2020. december 11.
Bezárja magyarországi üzemét az Itron
-
2022. augusztus 30.
Itt a megoldás arra, hogy a Magyar Posta gyorsan és pontosan dolgozhasson