A UPC árbevétele 6,6 százalékkal nőtt az első negyedévben

A UPC Magyarország 6,6 százalékos árbevétel-növekedést ért el idén az első negyedévben, előfizetéseinek száma 4,8 százalékkal nőtt, megközelítve a 2 millió 193 800-at – közölte az infokommunikációs szolgáltató. Az árbevétel összegét a cég nem közölte. A nyilvános adatok szerint 2017-ben a társaság árbevétele 72,91 milliárd forint volt. Korábbi közlésük szerint 2018-ban a UPC magyarországi árbevétele 5,6 százalékkal nőtt.

A lakossági és üzleti vezetékes és mobil előfizetők száma túllépte a 872 200-at, amely közel 17 ezerrel több, mint 2018 első negyedévében. Az előző évhez viszonyítva a nagy sebességű internet előfizetések száma több, mint 27 ezerrel bővült, és így elérte a 700 400-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma elérte a 691 200-at, 5900-zal haladta meg az előző év azonos időszakának teljesítményét. A közlemény szerint a mobil előfizetések száma átlépte a 115 800-at, amely közel 23,3 százalékos bővülés 2018 első negyedévéhez képest.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.