Új szelek fújnak a reklámiparban

Storm CloudxA digitalizáció újabb és újabb hullámai a reklámipart is folyamatosan formálják. A nem túl hosszú történelme ellenére mára már klasszikusnak mondható online hirdetési modellek gyökeres átalakuláson mennek keresztül. Előretörnek a tőzsdei logikán alapuló rendszerek, melyeken keresztül szó szerint licitálni lehet a hirdető szempontjából releváns média felületekre. A neuromarketing tudományos megközelítése is egyre nagyobb szerepet kap a modern üzleti világban: az emberi psziché mechanizmusainak feltérképezésével pontos képet kaphatunk arról, hogy mi áll egy-egy (fogyasztói) döntés hátterében. Az idei Internet Hungary konferencián a fentiek mellett külön szekciót kap a digitális reklámpiac, a kiskereskedelem és digitalizáció találkozása, a legújabb közösségi média trendek, a hazai startup ökoszisztéma égető kérdései, a tartalommarketing aktualitásai illetve a programozott online hirdetésekkel kapcsolatos legfrissebb tudnivalók. A kétnapos siófoki rendezvényre mintegy 1600 látogatót várnak a szervezők.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Inkább ékszer, mint óra az LG Watch Urbane Luxe

sze szept 9 , 2015
Az LG Electronics (LG) az amerikai REEDS Jewelers ékszerbolt-hálózattal együttműködve készítette el limitált kiadású prémium okosóráját, az LG Watch Urbane Luxe-ot. Az egyedi ügyfélkört célzó luxus viselhető eszköz 23 karátos arannyal díszítve, aligátorbőr szíjjal, különleges lakkozott dobozban érkezik. Az LG Watch Urbane Luxe október végétől, nagyjából 1200 dollárért lesz kapható. […]

Friss, ropogós