A digitalizáció újabb és újabb hullámai a reklámipart is folyamatosan formálják. A nem túl hosszú történelme ellenére mára már klasszikusnak mondható online hirdetési modellek gyökeres átalakuláson mennek keresztül. Előretörnek a tőzsdei logikán alapuló rendszerek, melyeken keresztül szó szerint licitálni lehet a hirdető szempontjából releváns média felületekre. A neuromarketing tudományos megközelítése is egyre nagyobb szerepet kap a modern üzleti világban: az emberi psziché mechanizmusainak feltérképezésével pontos képet kaphatunk arról, hogy mi áll egy-egy (fogyasztói) döntés hátterében. Az idei Internet Hungary konferencián a fentiek mellett külön szekciót kap a digitális reklámpiac, a kiskereskedelem és digitalizáció találkozása, a legújabb közösségi média trendek, a hazai startup ökoszisztéma égető kérdései, a tartalommarketing aktualitásai illetve a programozott online hirdetésekkel kapcsolatos legfrissebb tudnivalók. A kétnapos siófoki rendezvényre mintegy 1600 látogatót várnak a szervezők.
És még ez is...
-
2013. szeptember 25.
Mégsem lesz fordított adózás az informatikában
-
2013. augusztus 27.
Az okostelefon-eladások mozgatják a piacot
-
2014. december 23.
A sorállás-fóbia pörgeti az e-kereskedelmet
-
2013. július 25.
Közel hétmilliós fejlesztés a Villumen Kft.-nél
-
2018. szeptember 10.
Notebook.hu: idén négymilliárd a cél