Tarolt az óriáspóknak maszkírozott kutya

Wardega-kutya-pokA világon legtöbbször megtekintett videó SA Wardega lengyel filmes négyperces klipje a Youtube-on, amelyben óriáspóknak álcázott kutyával rémisztgetik a járókelőket. A kisfilmet a világon több mint 113 milliószor töltötték le. Ezzel még a labdarúgó világbajnokság évében is sikerült a második helyre szorítani a Cristiano Ronaldóról, Neymarról és csapattársaikról készített reklámvideót, amelyet százmillióan néztek meg. A harmadik helyre a First Kiss című videó került, melyről csak népszerűvé válása után derült ki, hogy pszichológiai kísérletnek álcázott reklám– tájékoztatta a Google magyarországi sajtóirodája az MTI-t.

A klip, amelyben állítólag ismeretlen járókelők vállalták egy véletlenszerűen kiválasztott idegennel az első csók élményét, egy ruhamárka színészekkel forgatott reklámszpotjának bizonyult. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot százas listájára. Katy Perry Dark Horse című videoklipje nemcsak a magyarok, hanem az egész világ internetezőinek körében is a legnépszerűbb zenei videónak bizonyult: több mint 715 millió alkalommal töltötték le. A második helyre Enrique Iglesias Bailando című dala, harmadik helyre pedig Shakira Can’t Remember to Forget You című dala került.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kárász Róbert: klassz csajos laptopot ajéndékozott Róza lányának

ked jan 6 , 2015
A Mokka műsorvezetője, Kárász Róbert csak a stúdióban olyan nyers időnként a vendégekkel, a szeretteit a hírek szerint a tenyerén hordozza és lesi a kívánságaikat. Kárász a Like magazinnak elárulta, hogy milyen ajándékot kért a kislánya. “Róza megírta, hogy nagyon szeretne, egy klassz, csajos laptopot, mert a munkájához kellene. Amúgy író […]

És még ez is...