A Netlock Kft. szakemberei arra hívják fel a figyelmet, hogy az SSL a Google újításának köszönhetően már a találatok rangsorolásában is szerepet játszik a keresések során. A Google ezzel a lépéssel piaci helyzetét latba vetve aktívan segíti az SSL terjedését, hiszen üzleti előnyt biztosít a biztonságért cserébe. A Facebookhoz pedig már 2011 októbere óta csak olyan vállalatok csatlakozhatnak üzleti felhasználóként, amelyek weboldalát SSL tanúsítvány védi.
„A Google ezzel a döntésével mindenkinek azt üzeni, hogy a keresés során csak biztonságos online térből érdemes meríteni a minőségi találatokhoz. Ebben pedig olyan SSL szolgáltatók segítik a tartalomszolgáltatókat, mint amilyen a Netlock is. A tanúsítvánnyal nem rendelkező online szolgáltatások, így például a webáruházak tulajdonosai számára egyszerű lépés a bevezetés, amelynek eredményeképp megőrizhetik vagy javíthatják pozíciójukat a találatok között. Annak ellenére, hogy az SSL tanúsítvány minimális beruházást igényel, jelentős hozzáadott értéket nyújt az oldalak tulajdonosai és felhasználói számára egyaránt, és alapvető elemnek számít az online biztonság terén” – mondta el Fehér Krisztián, a kft. termékmenedzsere.