A rohamosan fejlődő távközlési technológia átalakítja a médiapiacot, benne a televíziózást is, mivel a negyedik generációs (4G) szélessávú mobilinternet terjedése a mobil eszközök felhasználóit is bevonja a médiatartalmat fogyasztók körébe – vélekednek a Telenor Magyarország jövőkutató szimpóziumán részt vevő vezető távközlési és televíziós és szakemberek. A hagyományos (lineáris) és a tetszés szerint elérhető (on demand) digitális tartalmat közvetítő tévécsatornák és média vállalatok képviselői, valamint a távközlési szakemberek egyetértettek abban, hogy a két szolgáltatási terület bár valamilyen szinten konkurál egymással, együttesen mégis eredményesebb, „nem zéró összegű játszmát” folytat. A technológiai fejlődési lehetőségek a felhasználói élmény olyan új és magas szintjét nyitják meg, amely a szolgáltatói és fogyasztói oldal hasznára is válnak — bizakodnak a szakemberek.
És még ez is...
-
2021. július 13.
Öt napig korlátozott lesz az ügyintézés a Vodafone-nál
-
2014. április 16.
Az Invitel nyerte az országos belföldi tudakozó szolgáltatást
-
2013. június 26.
Mesetárral erősít az Invitel
-
2016. április 13.
Több mint négymilliárd forint osztalékot kap a Magyar Telekom
-
2012. február 10.
Telekom pályázat a civilekért
-
2016. július 18.
Na ugye! A foci még az online tévézést is fellendíti