Közel háromszorosára ugrott az iCsekk használata tavaly 2019-hez képest, részben a mobil alkalmazás megújítása, részben a koronavírus-járvány időszaka alatt megváltozó ügyfélszokások miatt – közölte a Magyar Posta Zrt. Idén összesen több mint nyolcmillió darab mobilos csekkbefizetés történt közel nyolcvanmilliárd forint értékben; az iCsekken fizetők átlagosan három csekket fizetnek be havonta. Az iCsekk alkalmazás segítségével, a papíralapú csekkeken lévő QR-kód beolvasása után egyenlíthetők ki a közműszolgáltatói díjak, elektronikus fizetéssel – idézték fel. A Posta szerint az iCsekk applikáció használata számos előnnyel jár, a csekkbefizetés akár otthonról, postai nyitvatartási időn kívül is lehetséges. A QR-kód beolvasása után a számlát nem kötelező kiegyenlíteni, lehetőség van későbbi befizetésre is, az alkalmazás továbbá a sikeres befizetésről visszaigazoló emailt küld – ismertették. A közleményben arra is kitértek, hogy a Posta és a Díjnet 2020 februárjában újította meg a közös alkalmazását, tavaly októberben pedig tovább fejlesztették az applikációt.
És még ez is...
-
2015. december 15.
Elindult a Samsung Pay tömegközlekedési szolgáltatása
-
2015. szeptember 9.
Robotok lepik el a vásznat a Kutatók Éjszakáján
-
2017. november 23.
Év végére közel kétszáz okos OTP-automata lesz
-
2014. december 4.
Az Intel segít Stephen Hawkingnak
-
2015. április 3.
Canon-Magic-Intersoft paktum
-
2015. november 30.
Teljesen automatizálja az irodát a Xerox