Égető kérdéseket boncolgat a médiavilág jelene és jövője kapcsán az idén tizenkilencedik alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary 2014 konferencia. A több mint kétszáz hazai és nemzetközi előadót felvonultató szakmai rendezvény a hagyományos médiától, az internetes újmédián és a mobil kommunikáción át a hirdetési piacig az iparág teljes spektrumának aktualitásait szedi ízekre. Ez évben kiemelt téma, hogy a legújabb generációk igényei köszönőviszonyban maradnak-e vajon az ezredforduló ma már retrónak tűnő médiahasználati szokásaival. A konferencia résztvevői arra is választ kaphatnak, hogy a digitális forradalom kihívásait túlélheti-e a papíralapú sajtó, hogyan fog átalakulni televíziózás, és átveszi-e az életünk feletti irányítást a titokzatos „big data” — teszik fel a költői kérdést a május 13–14-i esemény szervezői.
És még ez is...
-
2014. január 24.
Korrupció a Foxconn-nál
-
2019. május 23.
Digitalizációt segítő ötleteket díjazott a UPC
-
2015. április 29.
Beőrültek a Canonnál: megveszik a Lifecake-et
-
2012. augusztus 12.
Kína szigorítja ritkaföldfémek termelését
-
2016. január 28.
Összeszűrte a levet az SAP és a Lenovo
-
2015. augusztus 3.
Táblagéppiac: csökkenő eladásokkal is élen az Apple