Égető kérdéseket boncolgat a médiavilág jelene és jövője kapcsán az idén tizenkilencedik alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary 2014 konferencia. A több mint kétszáz hazai és nemzetközi előadót felvonultató szakmai rendezvény a hagyományos médiától, az internetes újmédián és a mobil kommunikáción át a hirdetési piacig az iparág teljes spektrumának aktualitásait szedi ízekre. Ez évben kiemelt téma, hogy a legújabb generációk igényei köszönőviszonyban maradnak-e vajon az ezredforduló ma már retrónak tűnő médiahasználati szokásaival. A konferencia résztvevői arra is választ kaphatnak, hogy a digitális forradalom kihívásait túlélheti-e a papíralapú sajtó, hogyan fog átalakulni televíziózás, és átveszi-e az életünk feletti irányítást a titokzatos „big data” — teszik fel a költői kérdést a május 13–14-i esemény szervezői.
És még ez is...
-
2014. december 9.
Viszik a 4G-s telefonokat, mint a cukrot
-
2018. április 19.
Magyar Telekom: négy és fél milliárd osztalék Macedóniából
-
2015. március 4.
NGM: kiírták az utolsó GOP forrású pályázatokat
-
2018. november 9.
Ez a robotgyár sem Magyarországon épül
-
2016. július 4.
Klicskó üdvözölte kijevben az Ubert
-
2013. december 5.
EB: a Microsofté lehet a Nokia mobilüzletága