Március: az adatforgalom már nő

 

Márciusban a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 29,93 százalékról 30,18 százalékra nőtt, ugyanakkor a T-Mobile-é 47,16 százalékról 47,13 százalékra, a Vodafone részesedése 22,92 százalékról 22,69 százalékra csökkent. Az összes előfizetőt tekintve, a Telenor piaci részesedése 28,36 százalékról 28,51 százalékra a T-Mobile-é 45,52 százalékról 45,55 százalékra nőtt, míg a Vodafone részesedése 26,12 százalékról 25,95 százalékra csökkent. Márciusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 40,95 százalékról 39,92 százalékra csökkent, a Vodafone-é 17,16 százalékról 17,68 százalékra, a T-Mobile-é 41,90 százalékról 42,40 százalékra emelkedett. Az előfizetők az előző havi 2 millió 211 ezer után, márciusban 2 millió 520 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,01 GB-ra emelkedett. Március hónapban a T-Mobile ügyfelei 1 069 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 1 006 ezer GB volt, és a Vodafone ügyfelei 446 ezer GB adatot töltöttek le és fel — áll az NMHH jelentésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A cégek 40 százaléka összevonna

pén ápr 19 , 2013
ShareTweetPinShare  A nagyvállalati ügyfelek igényei az elmúlt hónapokban erőteljesen átrendezték a telekommunikációs piacot: a távközlés egyre inkább összeforr az vállalati informatikai szolgáltatásokkal — állítja Takács Gábor. A Business Telecom Nyrt. (BTel) műszaki üzletágvezetője szerint a költséghatékonyság és a biztonság erősítésére a közeljövőben a vállalatok mintegy negyven százaléka venne igénybe integrált […]
ZX-81

És még ez is...