Magyarország TikTok-ready

TikTokA TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak – jelentette be Magda Wynne, a TikTok közép- és kelet-európai vezetője.

A TikTok hosszú ideje uralja a mobiltelefon applikáció letöltési listákat. Népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében. Felhasználói a fiatalok közül kerülnek ki. A platform a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. A közhiedelemmel ellentétben ők teszik ki az új felhasználók zömét. Különösen értékessé teszi a hirdetők számára, hogy a TikTok-felhasználók többsége más platformon nincs jelen, mindössze 35–38 százalékos az átfedés a Facebook és Instagram felhasználóival.

Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak. Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, melyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat. A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.