Közösségi média: ezermilliárdos forgalom

dollárIdén a közösségi médiában a kereskedelem összértéke elérheti az ezermilliárd dollárt, a vásárlók száma az ötmilliárdot – közölte a Deloitte.

A nemzetközi tanácsadó cég a közösségi felületek nyújtotta újszerű fogyasztói élménnyel magyarázta a jelentős, tavalyhoz képest 25 százalékra becsülhető emelkedést. Ezek a honlapok ma már vásárlási lehetőségeket is kínálnak egyszerű digitális fizetéssel, valamint a véletlenszerű termékfelfedezés élményével ötvözve.

A közlemény szerint az értékesítés kulcsai az internetes véleményvezérek (influenszerek) és tartalomgyártók, akik a befolyásukat termékek népszerűsítésére használják. A kereslet a covid idején ugrott meg, az amerikaiak egyharmadának vásárlói döntése valamelyik internetes tartalomgyártótól függ. Ennél is többen nyilatkoztak úgy, hogy a közösségi médián keresztül tekintettek meg először egy terméket – tették hozzá egy felmérésre hivatkozva.

A Deloitte szerint a folyamat tartós lesz, mert a fiatalok ma már minden közösségi oldalon jelen vannak, és ahogy idősödnek, a vásárlóerejük is nő. A legaktívabbak az ezredforduló táján és az annál később született fogyasztók. A jövő nemzedékei várhatóan továbbra is sok időt töltenek majd az online térben, amelyben a hirdetők személyre szabott reklámok célozzák majd őket.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A britek büntetik a TikTokot

csü ápr 6 , 2023
ShareTweetPinShareMilliós bírságot róttak ki a brit hatóságok a TikTok videómegosztó közösségi portált üzemeltető, kínai tulajdonú cégre gyerekek személyes adatainak törvénysértő kezelésért. A brit információs kormánybiztos londoni hivatala bejelentette, hogy a társaságnak 12,7 millió font (5,5 milliárd forint) büntetést kell fizetnie, amiért gyerekeknek is lehetővé tette az alkalmazás letöltését, személyes adatokat […]
TikTok

És még ez is...