Hat nappal az indulás után, augusztus 24-én feltöltötték a századik videót a Ki Mit Tube-ra, ami érzékelteti, hogy gigantikusan óriási az érdeklődés Magyarország fölényesen legeslegnagyobb online videó versenye iránt. A szervezők folyamatosan teszik ki az oldalra a beérkező produkciókat, amelyek száma mára elérte a kétszázat. A Ki Mit Tube YouTube csatornáján a feliratkozók száma az idei verseny meghirdetése után megduplázódott. Jelenleg (tegnap) szerencsére csak 35 ezer ember követi figyelemmel a felkerülő produkciókat. Ennek ellenére az összesített adatok is dinamikus növekedésről árulkodnak. Eddig összesen 14 millió videó-megtekintés történt, ami azt jelenti, hogy az időszakosan működő, szórakoztató csatornák kategóriájában, az össznézettséget tekintve, most a Ki Mit Tube foglalja el a Top 15. helyet a YouTube-on. (Azért furák ezek a számok. Ha csak a feliratkozók néznék a feltöltött videókat, akkor fejenként -14 millió osztva 35 ezerrel- kerek 400 videót kellene nézniük. Persze nyilvánvaló, hogy nem csak a feliratkozók nézik a „tartalmas” videókat, hanem sokan mások is, de ők feltehetően nem kattintgatják végig a kétszáz műsort. Megnéznek néhányat, azután valami jobbat keresnek. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2016. május 5.
Nettó 182 milliárdot fordítottunk tavaly internetelérésre
-
2015. május 16.
Lassult a digitális reklámpiac növekedése
-
2016. január 26.
Elindult a Hírstart androidos alkalmazása
-
2014. március 2.
Ingyenes internetet indulhat
-
2012. április 16.
Terjed az ingyenes mobilinternet… Oroszországban
-
2015. június 5.
Csúcsokat döntöget az e-kiskereskedelem