Egyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNET – Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).
És még ez is...
-
2013. március 26.
Nem szeretjük az e-számlát
-
2020. október 15.
5G: kétszáz bázisállomással erősít a Vodafone
-
2012. augusztus 9.
Új munkahelyek Debrecenben
-
2012. április 10.
Felvásárolták a Carnationt
-
2016. április 19.
Az MVM NET a „DE-CIX” hivatalos viszonteladója lett
-
2019. július 17.
Már megint közbeszerzést nyert a 4iG