Egyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNET – Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).
És még ez is...
-
2013. május 10.
Ahol a Netflix elindul, a torrent forgalom csökken
-
2012. szeptember 13.
Trinity-ben lát fantáziát a Széchenyi Alap
-
2012. május 7.
Biztonságosabb internetet a gyermekeknek
-
2012. április 21.
D-Link: összefonódik a magán- és az üzleti élet
-
2022. október 18.
Kanye West megveszi a Parler közösségi platformot