Közös családi programmá válik az online nagybevásárlás

bevasarlo-kosarEgyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNETMagyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ezért hálás lesz a mobilod: fő a tisztaság

pén nov 20 , 2015
Így lehet egyszerűen karbantartani okoskészülékünket, hogy az úgy működjön, mint mikor először a kezünkbe vettük. Ahogy a lakásban, úgy a telefonunkban is elengedhetetlen bizonyos időközönként a takarítás. Érdemes rendszeresen átfésülni a tárhelyet és eltávolítani a szükségtelen, ritkán vagy épp sosem használt adatokat. A Samsung Smart Manager intelligens kezelőfelülete mindezt elvégzi […]
Samsung

Friss, ropogós