A magyarok négyötöde elégedetlen a mindennapi munkahelyi adminisztrációval, a papírmunkával és az egyéb belső folyamatok kezelésével.
A TOPdesk Magyarország Kft. megbízásából elkészített kutatás szerint a legbosszantóbbnak azt tartják a válaszadók, hogy túl lassan kapnak választ a kérdéseikre, 75 százalékuk számára ez a legzavaróbb tényező. A munkavállalók közel fele szerint a nem kielégítő információszolgáltatás is megnehezíti a mindennapjaikat. Az informatikai eszközök közül a nyomtatókkal gyűlik meg a legtöbb irodai dolgozó baja: több mint egyharmaduk válaszolta ezt. A második és harmadik helyen az új programok telepítése és a levelezőrendszerrel kapcsolatos fennakadások állnak. Kiemelték: a nehézségek miatt a válaszadók negyede nem tud higgadt maradni.
A közlemény szerint a válaszadók hetven százaléka számolt be arról, hogy közvetlenül informatikai szakemberhez vagy rendszergazdához fordul, amikor problémával találkozik. Tízből azonban mindössze négy munkavállaló tapasztalja, hogy 24 órán belül megnyugtató választ kap informatikai kérdéseire. Sok cégvezető nincs tisztában azzal, hogy már egy egyszerű szolgáltatásmenedzsment-rendszer bevezetésével is nagy mértékben racionalizálhatók a belső folyamatok — legalábbis a TOPdesk szerint.
A TOPdesk több mint 25 éve, világszerte mintegy 13 országban, száz alkalmazottal foglalkozik vállalati szolgáltatásmenedzsmenttel. A TOPdesk Magyarország Kft. 2022-ben 72 főt foglalkoztatott, nettó árbevétele 1,66 milliárd, üzemi eredménye 73 millió forint volt. |