Így serkenthető a Like-olás

dislikeSzámtalan módszer született már a like-olók aktívitásának felkeltésére. Az Ipsos nemzetközi kutatásából kiderült, hogy a legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52 százalék, Magyarországon azonban a 61 százalékot is eléri. Nemzetközi szinten ötven százaléknyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46 százalékos átlag). Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34 százalékból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34 százalékot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36 százalék). Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30 százalék értékeli kedvezően (a magyarok 22 százalékban lelkesednek ezért). Épp 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18 százalékba vélekedik így).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kioszották az InnoMax Djíakat

sze ápr 3 , 2013
  Az Invitel InnoMax díjakat idén elsősorban olyan vállalatok kapták, amelyek a modern technológia segítségével, a közösségi értékeket előtérbe helyezve voltak képesek innovatív megoldásokra. Így nyert okostelefonra integrált egészségnapló, a közösség erejét használó „egérút” navigációs alkalmazás, és a tömegközelekedés minőségén javító fejlesztés. De díjaztak offline okostelefonos térképalkalmazást és „zöldebb” szervertermeket […]

Friss, ropogós