Számtalan módszer született már a like-olók aktívitásának felkeltésére. Az Ipsos nemzetközi kutatásából kiderült, hogy a legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52 százalék, Magyarországon azonban a 61 százalékot is eléri. Nemzetközi szinten ötven százaléknyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46 százalékos átlag). Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34 százalékból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34 százalékot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36 százalék). Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30 százalék értékeli kedvezően (a magyarok 22 százalékban lelkesednek ezért). Épp 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18 százalékba vélekedik így).
És még ez is...
-
2018. október 31.
Digitális jártasság: az EU átlag alatt vagyunk
-
2012. december 8.
Pápai Twitter: nem ismernek se embert, se istent a népek
-
2012. szeptember 28.
Tari: minden gyerek mellé egy felnőttet
-
2012. szeptember 10.
Közösségben az erő: elindult a Travelon.hu
-
2014. március 21.
Viacom – Tumblr szappanopera
-
2013. augusztus 28.
EU: a nyilt hozzáférés mindenkinek jobb