Viacom – Tumblr szappanopera

operaExkluzív, eddig példa nélküli együttműködést kötött a tévés nagyhatalom, a Viacom és a Tumblr amelynek részeként vadonatúj tartalmakkal látják el a blogszolgáltató közösségét a médiavállalat tévécsatornáinak képviselői. Ráadásul televíziós szempontból nagyon fontos időszakban, hiszen közeleg a 2014-es Upfronts találkozó, amely alatt a tévécsatornák prezentálják az újságíróknak és a reklámozóknak friss és visszatérő sorozataikat, színészek és készítők állnak a szakma elé. A nagyszabású kampány az MTV Movie Awardsszal veszi kezdetét. A blockbuster filmeket díjazó filmes gála előtt, alatt és után képeket, exkluzív tartalmakat és animációs gifeket publikál majd az MTV a Tumblren, amelyek szorosan kapcsolódnak a leglazább amerikai mozis díjátadóhoz. A kampány alatt az olvasóközönség és a bloggerek megismerkedhetnek az MTV Movie Awards legjobb pillanataival, a díjátadókkal, a jelöltekkel és a győztesekkel is egyaránt.

A tavalyi MTV Movie Awards igazi social media siker volt, a közösségi felületeken a show 3 milliónál is több említést kapott 1,1 millió felhasználótól, a Legjobb hős kategóriában ráadásul 3,5 millió szavazat érkezett a legnagyobb filmőrültektől. A Viacom portfólió 2009 óta több mint negyven bloggal és hárommillió követővel képviselteti magát a Tumblren. A globális cég évről-évre erősödik a közösségi médiában, eddig soha nem látott, exkluzív kampányával pozícióját kívánja erősíteni, tévés vetélytársait maga mögé utasítva.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Projekt Morpheus: a Mátrix kismiska volt

pén márc 21 , 2014
A GDC 2014 amerikai játékfejlesztői konferencián bemutatott új headset kiegészítő a játékok virtuális valóságába helyezi a felhasználókat, amellyel eddig soha nem tapasztalt szintre emeli a játékélményt a fejlesztő Sony szerint.  A társaság 2010 óta dolgozik a Projekt Morpheus (Morpheus) névre keresztelt fejlesztésen, amellyel a játékosok úgy érezhetik majd, hogy fizikailag […]

Friss, ropogós