Egy friss kutatás szerint a magyar e-vásárlók 75 százaléka vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48 százalék), az Egyesült Királyságból (27 százalék), Németországból (18 százalék), vagy az Egyesült Államokból (17 százalék) rendelünk termékeket. A kutatásból továbbá kiderül, hogy a külföldi piacokon történő vásárlási lehetőségek bővülésével átrendeződnek a fogyasztói döntéshozatalt befolyásoló tényezők is. Meglepő módon már nem az ár áll az első helyen döntéseink meghozatalakor, ugyanis az eredmények szerint a külföldi webáruházakban való vásárlás elsődleges oka, hogy az adott termék nem kapható Magyarországon. A Németországból történő rendelések esetében a válaszadók húsz százaléka, az Egyesült Királyság esetében 23 százalék, az Egyesült Államok esetében pedig 26 százalék indokolta ezzel döntését. A kutatás alapján csak Kína esetében tapasztalható, hogy a legfontosabb vásárlási döntést befolyásoló tényező továbbra is a termék ára.
És még ez is...
-
2013. szeptember 26.
Kis sárga emberek zöldítik a webet
-
2015. november 29.
Szerinted kivel mélyíti az együttműködést a Magyar Telekom?
-
2012. január 31.
Net nélkül szomorúak a brit gyerekek
-
2014. március 20.
Wifi: a határokat feszegeti a Cisco
-
2019. január 10.
Nagy siker volt a Filmarchívum év végi akciója
-
2016. július 15.
Kerékpáros és robogós futárok fogják megbénítani Budapestet?