A Twitter a továbbiakban nem fogad el politikai hirdetéseket – jelentette be a közösségi portál elnök-vezérigazgatója. Jack Dorsey egy sor Twitter-bejegyzésben fejtette ki döntése indoklását. Mint írta: a politikai üzeneteket „kiérdemelni kell, és nem megvásárolni”. „Ez nem a szabad véleménynyilvánításról szól, ez azt jelenti, hogy fizetsz, hogy elérj emberekhez”, leszögezve azt is, hogy ennek a módszernek olyan „jelentős következményei vannak, amelyeket a mai demokratikus infrastruktúra képtelen kezelni… Úgy döntöttünk, hogy világszerte minden politikai hirdetést leállítunk a Twitteren” – közölte Dorsey. Hangsúlyozta azt is, hogy „a politikai üzenetek akkor érik el az embereket, ha elolvassák vagy újra-tweetelik őket. Fizetni az elérésért azt jelenti, hogy megspóroljuk ezt a döntést, és túlzóan optimalizált és célzott politikai üzeneteket erőltetünk az emberekre. Mi pedig úgy gondoljuk, hogy döntésüket nem szabad pénzzel kompromittálni”.
És még ez is...
-
2012. április 2.
Faceskin: az olaszok kihívták a FaceBookot
-
2013. december 12.
A Mikulás számítógépeket hozott a roma tanodába
-
2013. március 11.
Jön a Facebook 2.0
-
2020. október 9.
A GVH eljárást indított a TikTok ellen
-
2018. április 24.
Ismét nyakunkon a Szabad Szoftver Konferencia
-
2022. október 22.
NJSZT: az informatika & zene a középpontban