Jön a Facebook 2.0

 

Vizuálisan gazdagabb, mobiltelefon-orientált hírfolyam jellemzi a Facebook új változatát, amelyet csütörtökön mutattak be a kaliforniai Menlo Parkban. A világ legnagyobb közösségi portáljának eddigi egységes hírfolyamát a felhasználó több specializált szekcióra oszthatja fel, például külön tartománya van a zenének és a fotóknak. Az átalakítás célja, hogy az eddiginél jobban személyre szabhatóvá tegye a szolgáltatást, hogy az aktivitásra és interaktivitásra ösztönözze a felhasználókat, és vonzóbbá tegye a portált a hirdetők számára. A hírfolyam mellett a szolgáltatás másik két fő pillére a keresés és a felhasználói profil funkció lesz. Ha valaki kívánja, úgy alakíthatja ki a saját oldalát, hogy csak a legszűkebb baráti köre, vagy a családtagjai által feltöltött posztokat láthassa, vagy éppen csak a sport-, netán a zenei hírekre szűrjön rá, és olyan legyen, mint egy szaklap. A változtatás segíthet leküzdeni az úgynevezett Facebook-fásultságot is: egy felmérésből kiderült, hogy a felhasználók 61 százaléka hűtlen lesz a portálhoz az ott felbukkanó rengeteg, a számára tökéletesen érdektelen információ miatt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.