Ericsson: okostelefon trendek IV.

 

Az Ericsson ConsumerLab felmérése szerint felhasználók a legbosszantóbbnak a gyenge internetkapcsolatot, az alkalmazások összeomlását és az alacsony sebességet tartják. Az ezekkel kapcsolatos rossz érzés magától értetődően abból fakad, hogy szeretnének folyamatosan csatlakoztatva lenni. Más részről ezen három probléma sikeres elhárítása jelentős szerepet játszhat a felhasználói élmény javításában, valamint az adatforgalom növelésében a kevésbé intenzív és a gyakori felhasználók körében is. A felhasználó szemében a legtöbb csatlakoztatási probléma általában a mobilszolgáltatóhoz kapcsolható. Ha ezek a problémák rendszeresen heti egy alkalomnál gyakrabban fordulnak elő, akkor valószínűleg csökken a mobilszolgáltatóval való általános elégedettség – még akkor is, ha a probléma nem a mobilszolgáltatóhoz kapcsolódik. A lassú hálózat egyike a fő okoknak. A lassú vagy alacsony memóriamennyiséget kínáló okostelefonok is hozzájárulhatnak a problémákhoz, bár érdekes módon, iPhone felhasználók esetében csak két százalék okolta a készüléket a használati problémákért. Sokan türelmesek, és vagy újból megpróbálják, vagy megvárják, amíg a hálózat vagy a készülék betöltődik. Ugyanakkor közel negyven százalék elteszi a telefonját, hét százalék pedig átvált már a telefonon lévő tartalomra. Nagyon kevés felhasználó tesz olyan lépéseket, amelyek az alkalmazás teljes eltávolítását eredményezik

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hét tipp a foltozásról VI.

sze jan 30 , 2013
  A patch managementtel kapcsolatban ad néhány tanácsot a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet, a téma egyik szakértője és a Novell ZENworks Patch Management megoldás forgalmazója. Hiba még abban az esetben is előfordulhat, ha előzetesen teszteljük a patcheket. Akár később is kiderülhet, hogy olyan frissítést telepítettünk, amely valamilyen gondot okoz […]

Friss, ropogós