“Csak” a családok, kórházak és az ügyfélszolgálatok járnak rosszul a telefonadóval

 

A családok, kórházak és az ügyfélbarát ügyfélszolgálatok járnak rosszul a telefonadóval a telekommunikációs tanácsadással foglalkozó SciamuS Kft. számításai szerint, a cég úgy véli, ahogy tehetik, a szolgáltatók az új adót az ügyfelekre terhelik. Bár a törvény értelmében a szolgáltatók rövid távon nem terhelhetik át az új adót az előfizetőkre, a meglévő szerződéseiket nem módosíthatják, ám hosszú távon ez elkerülhetetlen lesz. Az adó hatására a szolgáltatók vagy megszűntetik a csoporton belüli, gyakran nulla forintos perdíjat, vagy a látványos áremelést elkerülendő, a havi díjat emelik, a SciamuS számításai szerint körülbelül 50 százalékkal. Azok az intézmények, vállalatok, amelyek nem használnak vezetékes telefont, mert csoporton belüli hívásokkal oldják meg a kommunikációt munkaidőben, szintén nem járnak jól. Ebbe a csoportba tartozik több kórház is, amelyeket kifejezetten hátrányosan érint majd a módosítás, hiszen kommunikációs költségeik lényegesen nőnek. A közlemény szerint hátrányosan érinti a változás a dolgozói és családi csomagokat is, vagyis a munkavállalókat és családjaikat, akik eddig ingyen beszélhettek egymással. A jövőben ezt lényegesen drágábban tehetik meg. A kék és zöld számok, vagyis a helyi tarifával, illetve az ingyen hívható számok szintén adókötelesek, amely azon szolgáltatókat, bankokat, közmű szolgáltatókat terheli, amelyek ügyfélbarát ügyfélszolgálatot üzemeltetnek — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Felzárkózóban Oroszország

sze máj 23 , 2012
  Oroszország úgy tervezi, hogy hosszú távon növeli a tudományos kutatásokra és működésre szánt kiadásokat a bruttó nemzeti össztermék 1,8 százalékára, bár ez még mindig alacsonyabb mint az USA 2,5 százaléka – mondta Vlagyimir Putyin az Orosz Tudományos Akadémia gyűlésén. Putyin azt is megjegyezte, hogy az elmúlt tíz évben a […]

Friss, ropogós