Havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók a Jófogáson tavaly, ez naponta közel 27 ezer új hirdetést jelent.
Az online apróhirdetési portál közlése szerint naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztráltak az oldalon 2023-ban. A legnépszerűbb keresőszó évek óta az „ingyen elvihető”, ez tavaly sem változott. Az élbolyban található még az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is. A legkeresettebb kategóriák között vannak a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok, eszközök. A portál tapasztalatai szerint a magyar internetezők egyre inkább, szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak, aminek vannak pénzügyi, valamint a tudatossághoz, fenntarthatósághoz köthető okai is. A Jófogás közel 1,5 millió aktív hirdetéssel havonta csaknem kétmillió felhasználót ér el.