A Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. (DMRV Zrt.) új, web- és mobil alapú ügyfélszolgálati alkalmazást vezet be a még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében. A társaság a hazai víziközmű-szolgáltatók közül elsőként alkalmazta az SAP HANA adatbázis-technológiát, amely jelentősen meggyorsítja a vállalati döntéshozatalt a hatékonyabb üzleti analitikának köszönhetően. Az SAP megoldásai a DMRV Zrt. számára egyszerűsített vállalatirányítási folyamatokat és hatékony stratégiai tervezést biztosítanak, és olyan előnyökkel járnak, mint például a nagytömegű adatmennyiség feldolgozása, megjelenítése, legyen szó akár a tűzcsapok műszaki adatairól, karbantartásának összegéről, vagy a településenkénti költségek pontos nyomonkövetéséről. A rendszer használatával felgyorsultak az adminisztratív folyamatok is, például a korábban három nap alatt lefutó számlázási művelet pár órásra rövidült le.
És még ez is...
-
2018. március 7.
Megnyílt Európa első okostelefonnal vezérelhető hotele Budapesten
-
2019. március 24.
Kész az Intel
-
2014. augusztus 22.
Magyar Államkincstár: sokmillió forintos call center-bővítés
-
2012. november 6.
Elrettent az IBM
-
2014. április 3.
CANbus Logalyser: még egy flottaüzemeltető megoldás
-
2021. június 14.
A mobilcsomagok átláthatatlansága károsítja az ügyfeleket