Az LG jó évet zárt, de a mobilkommunikációs üzletág nem muzsikált fényesen

Az LG Electorincs Inc. (LG) közzétette 2018 évi, egész éves eredménybeszámolóját. Az dél-koreai vállalat kiemelkedő évet produkált, miután profitja 2,7 ezer milliárd koreai wonra (2,4 milliárd dollár) nőtt. Ez csaknem tíz százalékkal haladja meg a 2017. évi eredményt.

A társaság árbevétele tavaly elérte a 61,3 ezer milliárd koreai wont (54,4 milliárd dollár), ezzel pedig immár két egymást követő évben haladta meg a forgalom a hatvanezermilliárd koreai wont. A vállalat árbevételéhez a legnagyobb arányban a háztartási gép és légkondicionáló üzletág járult hozzá. Az egész éves forgalom túllépte a 19,36 ezer milliárd koreai wont (17,17 milliárd dollár), ami öt százalékos növekedés az megelőző évhez képest. Az üzletág profitja 1,52 ezer milliárd koreai wonra (1,35 milliárd dollár) futott fel, amelyre még nem volt példa a cég történetében. A társaság szórakoztató elektronikai részlege is rendkívüli évet produkált: összesen 16,21 ezer milliárd koreai won (14,37 milliárd dollár) forgalmat ért el, amely után 1,52 ezer milliárd won (1,35 milliárd dollár) profitot jelentett. Hasonló mértékű teljesítményre szintén nem volt még példa a vállalatcsoport működése során. A járműalkatrész üzletág ugyancsak robosztus fejlődést mutatott fel. Az utolsó negyedéves teljesítmény pedig különösen figyelemre méltó, hiszen a részleg történetének legnagyobb árbevételét produkálta, amely 71 százalékban haladja meg 2017 ugyanezen időszakát. A mobilkommunikációs üzletágban is előrelépések zajlottak, többek között javult az üzleti struktúra a költséghatékonyabb anyagfelhasználás következtében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Visszaélnek a Magyar Posta nevével

hét febr 4 , 2019
ShareTweetPinShareIsmeretlenek visszaélnek a Magyar Posta nevével, nyereményeket ígérnek, személyes adatokat kérnek – hívta fel a figyelmet a társaság. A tájékoztatás szerint a nyereményjátékra való felhívás emailben vagy internetes böngészés közben felugró ablakként jelenhet meg. A Magyar Posta közölte, hogy nem kér sem telefonon, sem emailben érzékeny személyes adatokat, nem hirdet […]
posta

És még ez is...