Kreativitási versenyt hirdetett minden húszéves európainak az unió huszonhét tagállamában az Európai Bizottság (EB) Generation 1992 címmel. A résztvevők tollal, ecsettel, fényképezőgéppel, számítógéppel, táblagéppel vagy mobiltelefonnal fejezhetik ki véleményüket, tapasztalataikat, elvárásaikat az egységes európai piacról, oktatásról, állampolgárságról, álláslehetőségekről, vállalkozásokról, kultúráról, szabadidőről, valamint a fogyasztás és a környezet kapcsolatáról. Az egyes kategóriák győztesei négyhetes gyakorlaton vehetnek részt európai intézményekben, valamint nemzetközi vállalatoknál. Ezenkívül értékes nyereményeket: táblagépet, okostelefont, fényképezőgépet, MP3 lejátszót és utazási utalványokat is kiosztanak – írja az MTI.
És még ez is...
-
2012. március 14.
Barnasör, iPad és Galaxy az új brit inflációs kosárban
-
2012. április 18.
Sarapova új frizurája a Facebookon
-
2012. március 14.
A Facebookról lopták le NATO-tisztek személyes adatait
-
2012. május 2.
Zsaroló álriportereket tartóztatták le
-
2012. március 15.
Internetkávézókban lógnak a sepsiszentgyörgyi diákok
-
2013. november 20.
Számítógép-kezelésre (is) oktatják a guantánamói foglyokat