Kreativitási versenyt hirdetett minden húszéves európainak az unió huszonhét tagállamában az Európai Bizottság (EB) Generation 1992 címmel. A résztvevők tollal, ecsettel, fényképezőgéppel, számítógéppel, táblagéppel vagy mobiltelefonnal fejezhetik ki véleményüket, tapasztalataikat, elvárásaikat az egységes európai piacról, oktatásról, állampolgárságról, álláslehetőségekről, vállalkozásokról, kultúráról, szabadidőről, valamint a fogyasztás és a környezet kapcsolatáról. Az egyes kategóriák győztesei négyhetes gyakorlaton vehetnek részt európai intézményekben, valamint nemzetközi vállalatoknál. Ezenkívül értékes nyereményeket: táblagépet, okostelefont, fényképezőgépet, MP3 lejátszót és utazási utalványokat is kiosztanak – írja az MTI.
És még ez is...
-
2014. szeptember 1.
Nyíregyháza: merevlemezekre hajtott az enyveskezű páros
-
2012. augusztus 31.
Kiefer Sutherlanddel erősít az Acer
-
2012. március 8.
A férfiakat több stressz éri a neten
-
2012. július 30.
A hivatalnokok ne olvasgassanak híreket
-
2013. december 30.
Verekedés a vasútállomáson egy mobilért
-
2014. szeptember 10.
Lakat alatt a brutális telefonrabló