Az Alibaba megnyitotta a Marriott szállodákat a kínai utazók előtt

Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel. A Marriott szállodalánc bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén. Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait. A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Upssz: az MNB szerint adathalászok vetették ki a hálójukat a bankok ügyfeleire

pén aug 11 , 2017
A nyáron eddig három jelentős magyarországi bank ügyfeleit érte adathalász-támadás. A Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) érkezett fogyasztói jelzések és piaci adatok alapján, a támadók a fogyasztók e-mail címein keresztül, valamint sms-üzenetekkel szólítják fel adategyeztetésekre a címzetteket, ráadásul a bűnözők is éppen arra hivatkoznak, hogy biztonsági réseket akarnak megszüntetni, illetve az […]
adathalász

Friss, ropogós