Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel. A Marriott szállodalánc bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén. Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait. A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.
Next Post
Upssz: az MNB szerint adathalászok vetették ki a hálójukat a bankok ügyfeleire
pén aug 11 , 2017
És még ez is...
-
2014. január 26.
Deloitte: lassul a növekedés, lassul a zuhanás
-
2015. október 10.
Ragadós a román példa
-
2013. február 18.
Ingyenes tartalomszolgáltatás a Sony Tableteken
-
2013. március 21.
Leépítenek a márkakereskedők
-
2015. június 23.
Egy órára rövidül az átutalások ideje szeptembertől
-
2016. szeptember 16.
Nem bűnös az ingyenes wifit biztosító boltos