Az emberek ereje: kihívások, amellyel az it-vezetők szembesülnek III.

Schwarzenegger, bicepsz, erőA Dell tanulmánya szerint az informatikai döntéshozók több mint egyharmada a „növekvő mennyiségű adatok beszerzését, összegyűjtését, kezelését és felügyeletét” tekinti az egyik legnagyobb kihívásnak. A vállalkozások felgyorsíthatják innovációs terveiket, és kiemelkedhetnek versenytársaik közül, ha újragondolják a célkitűzéseiket, és három kulcsfontosságú területre összpontosítanak.

Az emberek ereje: a szervezeti kultúra megalapozása és egy jó csapat összeállítása
Az üzleti adatok teljes körű kiaknázásához időt kell fordítani az adatinnovációra és a bevételszerzési lehetőségekre. A Gartner szerint azonban az adatkezelési csapatok idejük csupán 22 százalékát szánják ezekre a területekre. Ezt a szervezeti kultúra megváltoztatásával lehet orvosolni. Alapvetésként kell kezelni, hogy az innováció üzleti szempontból egy kritikus funkció, amelyet priorizálni, támogatni és népszerűsíteni kell. A szervezet adataival számos csapat és személy dolgozik, akik gyakran a szervezet önálló célkitűzésekkel rendelkező különböző részeit képviselik. Az adatcsapatok rendszertelen megközelítése megnehezíti a fókuszált és koordinált adatkezelési stratégia létrehozását.

A problémára nem jelent megoldást, ha egyszerűen több adattudós foglalkozik vele, mivel a legtöbb szervezet nem rendelkezik a kulcsfontosságú adatokkal kapcsolatos szerepkörökkel és szakértelemmel, amelyekre szükségük lenne, hogy intelligens vállalkozássá váljanak. Az adattudósok magasan képzett és specializált szakemberek, akikből nincs elég, ezért a legtöbb szervezetben ritka és költséges erőforrásoknak számítanak. Fontos tehát, hogy ezeket a szakembereket a kialakítani kívánt szervezeti kultúrával egyvonalban lévő, üzletileg átgondolt és stratégiai alapon meghatározott feladatokkal bízzák meg a CIO-k, hogy valóban hasznos insightok születhessenek. Amint a vállalkozások megfelelnek ennek a három kihívásnak, kiváló helyzetbe kerülnek ahhoz, hogy alkalmazkodjanak a feltörekvő technológiák és fogyasztói trendek igényeihez. A megfelelő infrastruktúrával, adatkezelési stratégiával és alkalmazottakkal bármilyen vállalkozás sikeres lehet az adatok korában, azonban egységesen ki kell állniuk az innováció mellett, ha fel kívánják tárni az adataikban rejlő valódi értéket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Így vásároltunk tavaly az eMAG-on

szo jan 2 , 2021
Idén negyven százalékkal több rendelést teljesített az eMAG, mint 2019-ben. A vásárlásokból egyértelműen kiderül: a járványidőszak miatt otthon ragadtak hobbipéknek álltak és szobabicikliken rótták a kilométereket. Az eMAG-on tapasztalható vásárlási trendek jól tükrözik a 2020-as év tendenciáit: az FMCG termékkategória jelentősen, négyszeresére növekedett az eladott darabszámokat tekintve, köszönhetően az egészségügyi […]
eMAG

És még ez is...