A többség lecserélné az internetszolgáltatóját

mobil-internetAz Ericsson ConsumerLab felmérése szerint a magyar fogyasztók olyannyira magukévá tették a digitális életstílust, hogy úgy tűnik, a piac nem is képes lépést tartani az elvárásaikkal. Bár a magyar fogyasztók a különféle szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségének mértéke csaknem azonos a Nyugat-Európában mért szintekkel, az ár/érték arányt és a támogató szolgáltatásokat illetően jelentősen csökken az elégedettségi arány.

Míg például a nyugat-európai felhasználók több mint fele elégedett a mobil szolgáltatók által nyújtott szolgáltatások ár/érték arányával és a támogató szolgáltatásokkal, a magyar fogyasztóknak csupán 34 és 41 százaléka elégedett az ár/érték aránnyal, illetve a támogató szolgáltatásokkal. A fenti két paraméterhez kapcsolódó alacsony elégedettségi mutatók a szolgáltatóváltási hajlandóságot illetően is megmutatkoznak. A fogyasztók 68 százaléka például szívesen váltana szolgáltatót jelenlegi csomagjuk és az abban forgalmazott adatmennyiségek nem megfelelő ára miatt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A világ még nem teljesen romlott: van aki segíti a menekülteket

szo máj 21 , 2016
A SES S.A. és a SOLARKIOSK AG bejelentette, hogy az úgynevezett „Connected Solar School” létrehozásán dolgoznak, ami lehetővé teszi, hogy elektromos árammal, oktatási eszközökkel és szélessávú internetkapcsolattal lássák el az UNICEF és a Relief International által működtetett oktatási központokat a jordániai Zaatari menekülttáborban. A „Connected Solar School” a SOLARKIOSK E-HUBB […]

Friss, ropogós