A szállodaipar szereplőinek az online jelenléten belül már a mobilalkalmazásokon és a közösségi oldalakon elérhető szolgáltatásokra is érdemes figyelniük, ha folyamatosan követni akarják a rohamosan változó piaci trendeket – állapítja meg a BDOnline.hu tanácsadó cég felmérése, amelyben a szektor ez évi fejlesztési trendjeit mutatja be. Idén robbanásszerűen fejlődni fognak a gyors és egyszerű foglalást elősegítő alkalmazások – például Facebook és mobilra optimalizált website-ok -, amelyek egyre több funkció ellátására lesznek képesek – vetíti előre Papp István, a BDO hotel és ingatlan tanácsadója. Ezért kiemelt fontosságú lesz, hogy a szállodapiaci szereplők webes szolgáltatásaikat mobil-applikáció révén, illetve érintőképernyőn is elérhetővé tegyék. A bankkártyás vagy az okostelefonról, fizetőprogramokkal való fizetés egyre népszerűbb lesz, ezért az online fizetési lehetőség is érzékelhető versenyelőnnyé válik. A BDO felmérése szerint 2012 a kedvezményes vásárlások éve lesz, azonban a kuponos értékesítéssel kapcsolatban a szakember óvatosságra int: „okos tervezéssel ugyan alkalmas lehet a szezonális hatások kivédésére, tömegessé válása azonban visszaüthet, hiszen sok esetben nem a szálloda által megkívánt vendégkört éri el, ami súlyos márkaromboláshoz is vezethet”.
És még ez is...
-
2013. április 18.
Terjeszkedik a „kínai Twitter”
-
2012. március 26.
A Teletubbies segít legyőzni a cenzúrát
-
2012. január 29.
Épül a jó állam az interneten is
-
2015. október 1.
A magyar 65 év fölöttiek a legaktívabbak
-
2018. december 26.
21 millió forinttal támogat műszaki fejlesztéseket a médiatanács