A menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) a Lexmark szakértői szerint az elmúlt éveknek a „nyomtass kevesebbet és takarékoskodj jobban” szlogen volt a kulcsa, ami idővel a nyomtatás mennyiségének csökkentéséből automatikus flottakezeléssé és a munkafolyamatok tökéletesítésévé fejlődött. A Lexmark marketingesei szerint ma a sikeres szolgáltatók nem csupán egyszerű programokat ajánlanak, hanem valódi, felügyelt szolgáltatás alapú üzleti modelleket kínálnak, amelyek tartalom- és dokumentum-felügyeletet tartalmaznak.
Next Post
Fura: az okostelevizió-tulajdonosok többsége kihasználja a készüléke tudását
sze jún 25 , 2014
És még ez is...
-
2020. január 31.
Új üzleti vezetői szemlélet: a DXC Technology jóslatai V.
-
2018. november 19.
ÁSZ: a digitális átállás versenyképességi kérdés
-
2014. július 2.
UNIT CODA a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-nél
-
2020. április 20.
A MEKH közel 30 millió forintból fejleszti elektronikus ügyintézését