A neten “fényezik” Putyint

A The Guardian című brit napilap a napokban arról írt: lefizetett újságírókkal, az ellenzéket bemocskoló kommentekkel és a rezsimellenes YouTube-videók leszavazásával próbálja fényezni Vlagyimir Putyin orosz miniszterelnököt a Nasi nevű ifjúsági szervezet. A Kremlhez közel álló Nasi első vezetője, a szervezet szóvivője, illetve aktivistái közötti levelezés az Anonymus nevű hackercsoport orosz ágának köszönhetően került napvilágra. A brit újság állítása szerint a csoport válogatottan piszkos módszerekkel próbál teret hódítani a tévével szemben az ellenzékiek fellegvárának tekintett interneten. Több e-mail részletezi a Putyin-párti bloggereknek és kommentálóknak szánt összegeket. Volt olyan, aki 600 ezer rubelt (azaz több mint négymillió forintot) kapott, mivel egy negatív cikkhez több száz tiltakozó megjegyzést fűzött – írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tiltólistára kerülhet a The Pirate Bay Angliában

hét febr 27 , 2012
A londoni legfelsőbb bíróság előkészítette a hirhet fájlmegosztó oldal, a The Pirate Bay országos szintű betiltását. A bíróság által hozott döntés szerint mind a The Pirate Bay oldal, mind pedig több millió felhasználója megsérti a szerzői jog védett tartalmakra vonatkozó törvényeket. A döntés következtében valószínűsíthető, hogy a népszerű torrentoldalra is […]

Friss, ropogós