A socialdaily.com szerint Magyarországon is egyre népszerűbb a Facebook, amelynek 4,8 millió hazai felhasználója közül több mint négymillióan mobileszközről látogatják az oldalt. A Facebook 1,31 milliárd felhasználójának közel fele, 48 százaléka naponta lép be, és alkalmanként átlagosan 18 percet tölt el ott. A statisticbrain.com adatai szerint a Facebook azonban nem csupán egy weblap, hanem szinte már életforma: a 18-34 év közöttiek mintegy felének, 48 százalékának a reggeli felkelés után az egyik első dolga a közösségi oldal meglátogatása.
És még ez is...
-
2014. április 18.
A hollandok rosszul jártak
-
2017. május 15.
Uniós főtanácsnok: az Uber hagyományos taxicég
-
2014. február 21.
Komoly: hazugságvizsgálóval elemeznék a közösségi oldalak pletykáit
-
2014. május 25.
Magyar Telekom: laptopot adományozni jó
-
2012. május 4.
Főállású Angyal reloaded