A Central online portfóliójába fektetett az RTL

teve-nezesHarminc százalék részesedést szerzett a Central Médiacsoport online portfóliójában az RTL magyarországi cége, az M-RTL Zrt. — jelentette be a két társaság vezetője a siófoki Internet Hungary konferencián. Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója azt hangsúlyozta: egy lépéssel hoznak be “talán több mint tíz éves lemaradást”, jelezve, hogy társaságuk is sok videótartalommal tudja megtámogatni a partner hír-, női-, gasztronómiai és szórakoztató kínálatát.

Ez az együttműködés “olyan partnerség, ami értéket fog teremteni” az olvasók és a hirdetők számára is – mondta Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója a bejelentés elhangzásakor, amelynek anyagi hátteréről nem nyilatkozott a két cégvezető. A két társaság közleménye szerint a Central Digitális Média Kft.-ben (CDM) szerez tulajdonrészt az M-RTL; a tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal engedélye után lép hatályba.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Feltalálták a spanyolviaszt: elindult a ChimeIn

ked okt 4 , 2016
“Nincs kihasználva az internetben rejlő lehetőség, hogy bármely oldalhoz hozzá tudjunk szólni. Ezért hoztuk létre a ChimeIn-t” — jelentette ki Kovács-Bernárdt Tamás, az egyik legsikeresebb magyar-amerikai tech vállalat, a LogMeIn volt ügyvezetője. Most új vállalkozását, a napokban elindult ChimeIn-t készül az Egyesült Államokba vinni, hogy magyar-amerikai együttműködésként indítsa útjára a siker […]

Friss, ropogós