Feltalálták a spanyolviaszt: elindult a ChimeIn

brozie“Nincs kihasználva az internetben rejlő lehetőség, hogy bármely oldalhoz hozzá tudjunk szólni. Ezért hoztuk létre a ChimeIn-t” — jelentette ki Kovács-Bernárdt Tamás, az egyik legsikeresebb magyar-amerikai tech vállalat, a LogMeIn volt ügyvezetője. Most új vállalkozását, a napokban elindult ChimeIn-t készül az Egyesült Államokba vinni, hogy magyar-amerikai együttműködésként indítsa útjára a siker felé. Az ingyenes webes applikáció egyik célja, hogy a felhasználók minden internetes oldalt kommentelni tudjanak, olyanokat is, amelyek ezt nem teszik lehetővé, legyenek ezek üzletek, webshopok közműszolgáltatók, kórházak, hivatalok, nagyvállalatok vagy az egymilliárd internetes oldal bármelyike.

Korábban is voltak már kísérletek arra, hogy a világ összes oldalát kommentelni lehessen, a ChimeIn előtt még soha nem sikerült olyan eszközt létrehozni, amely mindegyik általánosan használt böngészőn és mobilon is működik. A ChimeIn újítása az is, hogy a honlap tulajdonosa részt tud venni, és haszonélvezője lehet az interakciónak (A felsoroltakat már a Docler által felkarolt, majd rövid időn belül megbukott Brozie is tudta a mobil kliens kivételével. A -szerk- megj.) A ChimeIn tulajdonosai között van Tilesch György, magyar-amerikai, Szilícium-völgyben élő, innovációs tanácsadó, aki így fogalmaz: “A Szilícium-völgyben egyre erősödő hangok kívánják a webes kommunikáció reformját”. A vállalkozáshoz a Bostonban élő Michael Simon, a LogMeIn társalapítója és igazgatóságának elnöke elsőként csatlakozott angyal befektetőként. Kovács-Bernárdt a napokban kezdte meg tárgyalásait partnerekkel és befektetőkkel Kaliforniában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.