Az idei szigetországi Finovate alkalmával az IND új, Gamification elnevezésű koncepcióját mutatta be, melynek célja, hogy a banki folyamatok szórakoztatóvá tételével motiválja az ügyfeleket a különböző szolgáltatások használatára. A gamification avagy „játékosság” élményét nyújtó fejlesztést az egyes online játékok, illetve a webes technológiák elterjedésével újra virágkorukat élő hűségprogramok alapozzák meg. Az IND ezt az újfajta gondolkodásmódot építette be banki front-end termékébe, az IND Banking Front-Office-ba. A szolgáltatás lényege, hogy a különböző banki tranzakciók – mint az átutalás, a pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat, – igénybevételével pontokat, úgynevezett badge-eket lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.
És még ez is...
-
2012. május 17.
Lejtmenetben a mobil-előfizetők száma
-
2017. január 2.
Az LG új középkategóriás okostelefonokat is bemutat a CES-en
-
2012. április 12.
26 GHz-es pályázat: már csak fizetni kell
-
2013. április 24.
Big Data ready a SLES
-
2014. július 14.
Számhead: szoftverfejlesztésbe vágta a fejszéjét a Számhead
-
2018. március 21.
Megszakítjuk adásunkat: cseh kézbe kerül a Telenor Magyarország