Új marketingigazgatót neveztek ki az NNG térképszoftver-szállító menedzsmentjébe — jelentette be a társaság. A szigorú tekintetű Heikki Laine több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán. Laine elsősorban a versenyképes stratégiával, a terméktervezéssel és a portfóliókezeléssel foglalkozik majd. A szakember korábban mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként is szerzett tapasztalatokat. Laine startupoknál és Fortune 100 vállalatoknál építette a karrierjét, mostani váltását megelőzően, a Cognata cég termék és marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Korábban a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott, és több mint tíz évet töltött a HARMAN-nál, ahol az autóipari termékek stratégiáját irányította. Arról nem szól a közlemény, hogy a tavaly augusztusban kinevezett Ludvig Orsolyát miért cserélték le Lainre.
És még ez is...
-
2013. április 25.
Fiatal nőkre hajt a Cisco
-
2022. január 25.
A CIRP teljes jogú tagjává választotta Kádárt
-
2019. augusztus 7.
Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Magyar Telekomnál
-
2012. szeptember 20.
Sánta a MÁV INFORMATIKA ZRT. élén
-
2017. július 23.
Gerry Grace-szel bővül az Invitech menedzsmentje
-
2013. július 16.
Bekebelezi online álláspiacot az állam?