A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a hírközlési szolgáltatóknak csak készülékvásárláskor, az előfizetők kérése alapján lehet kétéves határozott idejű előfizetői szerződést kötniük, egyéb esetekben a határozott idő maximum egy év lehet. Az NMHH 2020 után jövőre is ellenőrizni fogja ennek betartását mind a szolgáltatók általános szerződési feltételeiben, mind a követett gyakorlatban. A hírközlési hatóság jövőre kiemelten ellenőrzi a szolgáltatók hibakezelését, ugyanis ez ügyben évről évre sok panasz érkezik a hatósághoz. A mobiltelefonos, mobilinternetes és a televíziós szolgáltatásoknál a hibakezelésben a szolgáltatóknak rögzített eljárásrendet kell követniük, például a határidőn túli hibaelhárításkor kötelesek kötbért fizetni, de az NMHH-hoz érkező kérelmek tanúsága szerint a szabályokat sokszor nem tartják be.
És még ez is...
-
2012. február 7.
Öten pályáznak a 26 GHz-es sávra
-
2019. június 18.
Már-már nyílnak a völgyben az 5G-s adótornyok
-
2013. február 4.
Appkreátort kínál a Magyar Telekom
-
2015. október 14.
Karas: meg kell szüntetni a digitális szakadékot
-
2013. január 8.
Leállt a rendőrség, a mentők és a tűzoltók rádiós rendszere
-
2014. június 24.
A Nokia új GSM-R termékkel próbálkozik