A röghözkötést és a hibakezelést is ellenőrizni fogja az NMHH

NMHHA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a hírközlési szolgáltatóknak csak készülékvásárláskor, az előfizetők kérése alapján lehet kétéves határozott idejű előfizetői szerződést kötniük, egyéb esetekben a határozott idő maximum egy év lehet. Az NMHH 2020 után jövőre is ellenőrizni fogja ennek betartását mind a szolgáltatók általános szerződési feltételeiben, mind a követett gyakorlatban. A hírközlési hatóság jövőre kiemelten ellenőrzi a szolgáltatók hibakezelését, ugyanis ez ügyben évről évre sok panasz érkezik a hatósághoz. A mobiltelefonos, mobilinternetes és a televíziós szolgáltatásoknál a hibakezelésben a szolgáltatóknak rögzített eljárásrendet kell követniük, például a határidőn túli hibaelhárításkor kötelesek kötbért fizetni, de az NMHH-hoz érkező kérelmek tanúsága szerint a szabályokat sokszor nem tartják be.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Már applikáció és chates szolgáltatás is segíti a bajban lévőket

csü dec 24 , 2020
Az éjjel-nappal hívható segélyhívó számok mellett ez évtől applikáció és chates szolgáltatás is segíti a bajban lévőket – közölte a Családbarát Ország Nonprofit Közhasznú Kft. Mint írják idén a járványhelyzet miatt is többen hívták a lelkisegély-szolgálatokat, az ünnepi időszakban pedig még tovább nő a hívások száma. Közleményükben rámutattak arra, hogy […]
Telefon