A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a hírközlési szolgáltatóknak csak készülékvásárláskor, az előfizetők kérése alapján lehet kétéves határozott idejű előfizetői szerződést kötniük, egyéb esetekben a határozott idő maximum egy év lehet. Az NMHH 2020 után jövőre is ellenőrizni fogja ennek betartását mind a szolgáltatók általános szerződési feltételeiben, mind a követett gyakorlatban. A hírközlési hatóság jövőre kiemelten ellenőrzi a szolgáltatók hibakezelését, ugyanis ez ügyben évről évre sok panasz érkezik a hatósághoz. A mobiltelefonos, mobilinternetes és a televíziós szolgáltatásoknál a hibakezelésben a szolgáltatóknak rögzített eljárásrendet kell követniük, például a határidőn túli hibaelhárításkor kötelesek kötbért fizetni, de az NMHH-hoz érkező kérelmek tanúsága szerint a szabályokat sokszor nem tartják be.
És még ez is...
-
2014. október 21.
Csak jövőre indul a negyedik szlovákiai mobilszolgáltató
-
2012. március 2.
Kész a világ legmagasabb távközlési tornya
-
2014. április 16.
Mobil szélessáv: csodás lesz a televíziózás jövője
-
2017. augusztus 20.
Pumped Gabóval etet be a MinDig TV
-
2022. január 28.
A Magyar Posta még mindig jobb: 25 éves palackpostát találtak