A járványhelyzet és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, harminc-negyven százalékkal növekedett az OTP Bank Nyrt. telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma. A megnövekedett forgalom miatt jelenleg harminc, de a tervek szerint hamarosan nyolcvan fog működni a bank új, Pécsett nyílt telefonos ügyfélközpontja — közölte a pénzintézet. A bank az MTI kérdésére, hogy mekkora beruházást jelentett a központ kialakítása, illetve, hányan dolgoznak a banknál ilyen munkakörben, üzleti és biztonsági szempontokra hivatkozva nem kívánt válaszolni. Annyit közöltek, hogy több százan dolgoznak a területen, hasonló központjuk van Budapesten és Zalaegerszegen.
És még ez is...
-
2020. július 31.
Súlyos adatlopás áldozata a Dave.com
-
2014. május 31.
A CryptTalk és Neticle lett a nyerő
-
2017. november 6.
Az OTP nemzetközi programot indít startup cégeknek
-
2022. szeptember 18.
K&H: tarol a “digitális kvartett”
-
2020. július 13.
Adózói életút: mindent tudni fog mindenkiről az adóhatóság