A Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, három fős videochat funkciót alkalmazó „csapattal” is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében. „A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” – mondta el Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.
És még ez is...
-
2013. május 22.
A Lómajom nyert a 24 órás versenyen
-
2012. augusztus 6.
Mennének is meg nem is külföldre a frissdiplomások
-
2015. május 21.
Érdekes személyi változások a Synergonnál
-
2014. január 7.
Folytassa, miniszteri biztos
-
2015. december 7.
Simon: a külföldre költözésnél van jobb választás
-
2016. december 19.
Új műsorhoz, új férfi kell…