A Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, három fős videochat funkciót alkalmazó „csapattal” is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében. „A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” – mondta el Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.
És még ez is...
-
2021. december 1.
Pálfalvi ismét, sőt folytatólagosan alelnök
-
2017. augusztus 9.
Haargaard a Zyxel új európai elnöke
-
2014. február 7.
A T-Systems-é a 2013-as Mentor Oscar
-
2018. június 30.
Palkovics váltja Deutsch-ot az 5G Koalíció elnökségében
-
2013. február 13.
Nőkre hajt az NNG
-
2021. február 5.
Bezos a felesége után az Amazont is elhagyja