Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállalók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. Mivel a tavaszi home office-ban töltött időszak tapasztalatai bizonyították az új munkarend hatékonyságát és előnyeit, ezért a Vodafone úgy döntött, hogy állandó távmunkaprogramot hirdet meg ügyfélszolgálatos munkatársai körében. A program rendkívül nagy népszerűségnek örvend, a júliusi bejelentés óta már 270 kolléga adta le a jelentkezését. Ezen kollégák közül 160-an meg is feleltek a tartós home office követelményeinek, így ők a rendkívüli helyzet megszűnése után is folytathatják az otthoni munkavégzést. A kezdeményezés bővítése folyamatosan zajlik a vállalatnál, most a Miskolcon működő, ügyfélszolgálati tevékenységet végző csapatok bővítésére indult toborzási kampány, amiben szintén biztosítják a távmunka lehetőségét.
És még ez is...
-
2023. március 25.
Siemens Connect Box: IoT-megoldás kkv épületekhez
-
2022. március 24.
Pályacsúcs: már több mint egymilliárd online számla érkezett
-
2022. december 8.
BKK: 4G-re állt át a Futár-rendszer
-
2023. június 23.
Digitális jegyrendszert tesztel a BKK
-
2013. december 11.
Megújította MPS megoldásait a Xerox
-
2017. augusztus 8.
Betiltották a németországi szélsőbal legismertebb portálját