Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállalók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. Mivel a tavaszi home office-ban töltött időszak tapasztalatai bizonyították az új munkarend hatékonyságát és előnyeit, ezért a Vodafone úgy döntött, hogy állandó távmunkaprogramot hirdet meg ügyfélszolgálatos munkatársai körében. A program rendkívül nagy népszerűségnek örvend, a júliusi bejelentés óta már 270 kolléga adta le a jelentkezését. Ezen kollégák közül 160-an meg is feleltek a tartós home office követelményeinek, így ők a rendkívüli helyzet megszűnése után is folytathatják az otthoni munkavégzést. A kezdeményezés bővítése folyamatosan zajlik a vállalatnál, most a Miskolcon működő, ügyfélszolgálati tevékenységet végző csapatok bővítésére indult toborzási kampány, amiben szintén biztosítják a távmunka lehetőségét.
És még ez is...
-
2016. január 21.
Díjazták a Schneider Electric kompakt adatközpontját
-
2012. augusztus 30.
GPS-t kaptak a II. kerületi mentők
-
2012. augusztus 6.
Taxi rendelés okostelefonnal
-
2014. december 2.
Irányítsd az otthonod a mobilodról
-
2016. június 12.
2018-ig egységesítik az állami informatikai rendszereket
-
2013. október 10.
KSH: használjunk számítógépet