Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba — áll a Bónusz Brigád közleményében. A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, tíz százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon. Tavaly az utolsó negyedévében több mint hetvenezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény: ezek közül az egyik legkapósabb a gasztro-wellness hétvége volt valamelyik négycsillagos hotelben. Az élmények kosárértéke erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint negyven százalékkal többet, 8611 forintot költöttek, miközben ajándékkártyából is 25 százalékkal több fogyott, mint a korábbi évben. A felmérés szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást ajándékozott, ezek közül a legnépszerűbb a luxus wellnessezés volt.
És még ez is...
-
2015. július 30.
450 milliárd forintnyi pályázattal indít a palyazatokmagyarul.eu
-
2018. november 25.
Black Friday: a Román eMAG-nál majdnem minden korábbi rekord megdőlt
-
2018. január 11.
A UPC fellebbez az NMHH-bírság ügyében
-
2017. január 27.
Leányvállalatába szervezi az informatikát a BKK
-
2013. december 24.
Beolvad a negyedik „mobilszolgáltató” a Postába
-
2023. december 19.
Mint a kisgömböc nő a mobiltelefonos adatforgalom