Leányvállalatába szervezi az informatikát a BKK

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) száz százalékos tulajdonában álló gazdasági társaság létrehozásáról döntött a Fővárosi Közgyűlés szerdán, a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt. (BKÜ) gazdasági, informatikai és humán, illetve az értékesítéssel, az ügyfélszolgálattal kapcsolatos részfeladatokat lát majd el közreműködőként.

A “fővárosi közlekedési intézményrendszer továbbfejlesztése” keretében, a városvezetés által tett javaslatot 19 igen, 8 nem szavazat ellenében támogatta a testület. Az alapítandó leányvállalat részére nem adnának át a BKK-tól köz- és alapfeladatokat: a vállalatot a BKK bizonyos részfeladatok ellátása érdekében közreműködőként kívánja bevonni. A leányvállalat alapvetően, de nem kizárólag bizonyos gazdasági, informatikai és humán, továbbá egyéb támogató feladatokat, illetve az értékesítéssel, az ügyfélszolgálattal, valamint az ellenőrzéssel kapcsolatos bizonyos részfeladatokat közreműködőként lát majd el. A feladatok címzettje és kötelezettje, felelőse továbbra is a BKK marad, a leányvállalat a BKK megrendelésében és szakmai irányítása mellett látja majd el részfeladatait — olvasható az elfogadott előterjesztésben. A BKÜ vezérigazgatója Gyimesi László lesz a társaság cégbejegyzésének napjától határozatlan időre, feladatát havonta bruttó 950 ezer forintért látja majd el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.