Már a bónuszos-kuponos piac sem a régi

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba — áll a Bónusz Brigád közleményében. A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, tíz százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon. Tavaly az utolsó negyedévében több mint hetvenezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény: ezek közül az egyik legkapósabb a gasztro-wellness hétvége volt valamelyik négycsillagos hotelben. Az élmények kosárértéke erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint negyven százalékkal többet, 8611 forintot költöttek, miközben ajándékkártyából is 25 százalékkal több fogyott, mint a korábbi évben. A felmérés szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást ajándékozott, ezek közül a legnépszerűbb a luxus wellnessezés volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tőzsdére készül az OXO csoport

vas jan 19 , 2020
Egységes portfólióba rendezte befektetéseit és OXO Technologies Holding néven új ernyőcéget alapított az OXO csoport. A 2014-ben alapított OXO több mint harminc cégből álló portfóliót épített fel, ebben vannak korai stádiumban lévő technológiai startupok és növekedési fázisban lévők – mondta Pongrácz Dávid, az OXO Ventures befektetési igazgatója. A portfólió értéke […]